Social Media a Community manažer/ka

Do Digitální a informační agentury hledáme zkušeného/zkoušenou a kreativní/ho Social Media a Community manažera/manažerku, který/která se připojí k našemu týmu Komunikace a PR. Vaší pracovní náplní bude nastavení strategie na sociálních sítích, tvorba obsahu a jejich správa. Věnovat se budete nastavování kampaní a jejich vyhodnocování. Dále se budete věnovat a budovat naší online komunitu a zaměříte se i na nastavení a správu PPC reklam.   


Požadujeme

  • Zkušenosti s tvorbou a správou obsahu na sociálních sítích (zejména Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) 
  • Schopnost vytvářet vizuálně poutavý obsah, včetně grafiky, videí a reels  
  • Zkušenosti se správou online komunity a schopnost budovat a udržovat vztahy s veřejností 
  • Zkušenosti se správou PPC reklamy 
  • Vynikající komunikační schopnosti a dobrý vkus pro estetiku a design 
  • Schopnost pracovat v týmu a spolupracovat s našimi interními týmy a externími partnery 
  • Perfektní psanou češtinu i angličtinu 

Výhodou je

  • Znalost prostředí veřejné správy 
  • Zkušenosti s nástroji na analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní 
  • Znalost influencerů a trendů v oblasti online marketingu 
  • Fotografování a natáčení videí 

Co nabízíme

  • Dynamické a inovativní pracovní prostředí v rámci státní správy
  • Smysluplnou práci v organizaci, která se věnuje digitalizaci České republiky 
  • Možnost seberealizace a kreativní samostatné práce 
  • Profesionální tým s přátelskou atmosférou 
  • Pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu neurčitou  
  • Nástup ihned nebo dohodou 
  • Plat dle 13. platové třídy s osobním ohodnocením 

Kam přihlášku zaslat

Pokud se chcete stát součástí našeho týmu a pomoci nám přinášet digitální inovace do veřejné správy v České republice, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu annamarie.lichtenbergova@dia.gov.cz s termínem do 15. května 2023.

Těšíme se na Vaši odpověď! 

Zpět